لو جرحك فى يوم غدر انسان
اوعى تبكي..اعتبره فى طي النسيان
اعتبره ساعتها كأنه اصلا ما كان
ولا تصعب عليك نفسك..ده انت الكسبان
ده الندل هيعيش و يموت خسران
و يمكن يستحق الشفقة لأنه غلبان
غلبان عشان مفهمش ان كما تدين تدان
مهو ربنا قادر و منتقم و رحمن
واللى يغدر بغيره ويخون ده لنفسه خان
ده ربك شايف نواياك يا غفلان
واخيرا تعازي للانسان اللى مش انسان
1 comment:
اللى يخونك ولا تعاتبه ولا تبكيه
هاتلك كلب وسميه على اسمه وعرفه ان الاصل موجود
بس العيب فيه
Post a Comment