Monday, August 10, 2009

غدر انسان

لو جرحك فى يوم غدر انسان
اوعى تبكي..اعتبره فى طي النسيان
اعتبره ساعتها كأنه اصلا ما كان
ولا تصعب عليك نفسك..ده انت الكسبان
ده الندل هيعيش و يموت خسران
و يمكن يستحق الشفقة لأنه غلبان
غلبان عشان مفهمش ان كما تدين تدان
مهو ربنا قادر و منتقم و رحمن
واللى يغدر بغيره ويخون ده لنفسه خان
ده ربك شايف نواياك يا غفلان
واخيرا تعازي للانسان اللى مش انسان