Thursday, June 11, 2009

ملناش مكان فيكى

ملناش يا دنيا مكان فيكى
افتكرت يوم ان فرحى يحييكى
وان دمعة عينيا تحرق فيكى
بس اكتشفت ان فرحى يبكيكى
وان حزنى ينور لياليكى
عشان كده بقول دلوقتى ليكى
ملناش يا دنيا مكان فيكى
ملناش نصيب فى فرحك
ملناش نصيب فى سعدك
كل اللى نابنا يا دنيا جرحك
بقى للدرجادى مضيقين ارضك؟
ياااااه طلع مر قوى ملحك
وسكرك مش لينا ولا ضحكك
خلاص بعترف ملناش مكان فى ارضك

1 comment:

tota said...

ملناش فيكى مكان حتى الانسان مبقاش انسان خايف يعيش عاحب للخير جواة يتهان

بجد تحفة ياولولا تسلم ايديك