ملناش يا دنيا مكان فيكى
افتكرت يوم ان فرحى يحييكى
وان دمعة عينيا تحرق فيكى
بس اكتشفت ان فرحى يبكيكى
وان حزنى ينور لياليكى
عشان كده بقول دلوقتى ليكى
ملناش يا دنيا مكان فيكى
ملناش نصيب فى فرحك
ملناش نصيب فى سعدك
كل اللى نابنا يا دنيا جرحك
بقى للدرجادى مضيقين ارضك؟
ياااااه طلع مر قوى ملحك
وسكرك مش لينا ولا ضحكك
خلاص بعترف ملناش مكان فى ارضك
1 comment:
ملناش فيكى مكان حتى الانسان مبقاش انسان خايف يعيش عاحب للخير جواة يتهان
بجد تحفة ياولولا تسلم ايديك
Post a Comment