Wednesday, November 12, 2008

الست فرحة2
يا ست فرحة قوليلى امتى هتنورينا
شوفى عايزة ايه ونديهولك من عنينا
المهم تيجى بيتنا من بدرى تشرفينا
بس وانتى جاية ادى ميسد لحزن افندى متينة
يسبقك على اى حتة لحسن فاض بينا
دالبعيد بقاله كام يوم عندنا رذينا
مش قادر يفهم انه كده تقل علينا
بينك وبينه فهميه انه يهوينا
لحسن يطلع استاذ غضب بكره لينا
يجي يقعد مع حزن افندى وتبقى فخفخينا
يا ست فرحة حذريهم انك جاية تزورينا
ولو تجيبى بنتك ضحكة تبقى والله فرحتينا
اهو نبقى عزوة ونفضل للصبح تسلينا
والله دى هتبقى ليلة ولا كأننا فى مارينا
ماهى الست فرحة جت ولا حاجة فارقة فينا
قومى يا ست فرحة هزيها بقى وفرجينا



No comments: